nedeľa 25. októbra 2009

NEVIEM ČO MÁM S IPHONE 4 , 3G , 3GS ??

Neviete čo máte so svojim iPhone 4 či iPhone 3G / 3GS??
- Nevadí, nasledujúce informácie mi pošlite na e-mail : objednavky.opravy@gmail.com alebo napíšte komentár

1.Keď viete popísať čo sa Vám s ním stalo a ako vyzerá jeho stav

-- napr. padol mi zo stola na kachličky rozbité sklo , neviem čo mám vymeniť

2. Tiež by ste mali napísať čo funguje a čo nie

-- napr. nezapne sa , alebo nereaguje na dotyk ,...

3. Veľmi by sa hodil obrázok jednou cestou je to poslať cez mail ako prílohu alebo upload na napr. upnito.sk ako obrázok a link potom skopírovať na koniec komentára.

a hodili by sa ešte hociaké iné pomôcky čo na ňom spozorujete, ale k nie tak nič sa nedeje pomocou predchádzajúcich informácií sa to posnažím zistiť.


Prosim do komentárov píšte aj svoj mail kde vás môžeme kontaktovať späť !! Ďakujeme.

68 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ked vam padol na zem je to vasa vina podla podmienok na reklamaciuu... takze reklamaciu by vam nemali uznat ale predsa len vyskusajte ci tam nieje niekto neznaly.. clovek nikdy nevie a k tym dielam vam napisem uz coskoro..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kazdopadne sa nam telefonicky alebo prostrednictvom emailu ozvite...hravo to vyriesime...0915950639

    MAros a Vlado

    OdpovedaťOdstrániť
  4. z niceho nic se mi vypnul a nemuzu ho zapnout,poradite mi co s tim?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Omylom som odtrhol to vrchne sklicko a nefunguje na dotyk ale z displejom nic neni... co mam robit?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no treba to vymenit...kazdopadne doneste ho k nam na Horsky Park v Bratislave...pozrieme sa na to...volajte 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pri prijatí hovoru sa nedá používať ako klasický telefón, tzn. nedá sa diskrétne telefónovať. Musím zapnúť hlasitý odposluch inak nepočujem ja ani volajúci. Telefón bol na reklamácii, kde mi preinštalovali SW a porucha mala byť odstránená, ale stále sa to opakuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Po prijatí hovoru sa MT vypne tak že sa dá v hovore pokračovať len s hlasitým odposluchom, alebo cez slúchadlá. Vypnutie sa nedá presne špecifikovať, lebo k tomu dochádz v každom prípade v inom časovom intervale. Poradte mi čo sa s tým dá robiť, či je to v nastavení alebo je chybný MT.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzera to na chybny flex ktory ide z maticnej k reproduktoru...alebo na reproduktor...vieme to opravit...kontaktuje ma na 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  10. spadol mi iphone do vody a nejde dal som ho reklamovat a prisklo my vyjadrenie ze je chibny swap modul u nich bude stat oprava 254 eur. Tu som sa vam snazil dovolat a nic tak skuste mi aspon takou formou odpovedatco ma bude to stat u vas, budem skusat volat pokial nezdvihne mi niekto

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobry den, neviem či si tuto spravu prečítate. Hhladom tých telefonátov to ma mrzí, ale nie su to moje tel.c., su kolegove. Takze ja mu poslem e-mail, aby sa to vyriesilo.
    Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. dobrý den,neviem co sa stalo s mojim iphonom,,po bujarej oslave som ho nasiel lezat na zemi,displey je po zapnutý celý biely a behaju po nom zvisle cierne ciarky,vypada to ako ciarkový kod na horalke,...ked ho napojím na itunes telefon je funkcny,aj budík zvoní,,,neviete poradit??

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ano pravdepodobne je to len display...nahradny diel stoji 55 euro...volajte mi na 0915950639

    Vlado

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobry den,
    zistila som, ze mi nefunguje,resp. slabo funguje lavy reproduktor na I-phone. Bolo by mozne takuto opravu zrealizovat?
    dakujem.
    Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobrý,po naštartovaní mobilu,stále pýta kalibráciu,nemôžem sa z toho dostať,poraďte

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dobrý deň. Po zamknutí (uspaní) telefónu mi telefón občas úplne zmrzne a už sa nedá zapnúť ani nič s ním robiť. Treba ho hrubo reštartnúť, prípadne až dať restore. Vedeli by ste mi v tejto veci pomôcť? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no skuste nam ho doniest...alebo volajte 0915950639

    Maros a Vlado

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Iphone mi spadol a rozbilo sa cele sklicko v orange chceli za to 300 eur tak som si to dala opravit v jednom servise za 50 eur...lenze potom mi zacal sekat mobil tak som tam isla ze ked ho dam do orange na reklamaciu ci to zistia ci bolo sklicko mene a povedali mi ze sa to neda rozlisit.tak som sla do orangu dala reklamciu a vobec nato neprisli o tyzden mi dali iphone uplne v pohode a vsetko ide ako ma........ Len tak pre zaujimavost menili mi nejaky swapmodul nevie niekto co to vlastne je?? len tak by ma to zaujimalo :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. dobrz den prosim vas ynicoho nic mi vzpol i phone a nejde yapnut a nereaguje ani na nabijacku co by som stym mohla urobit aby som ho roybehla??

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dobrý den,

    vo vasom pripade je to nutne vidiet...prosim zavolajte mi na 0915950639

    a dohodneme sa na dalsom postupe...kedze je leto a vsetci sme nieako rozbehaní...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. dobry den,moj iphonu z ničoho nič bol akoby vypnuty,ale ked mi niekto volal zvonilo to ,akoby som ho mala zapnuty no ja som nepočula ani zvonenie mojho telefonu a ani display nefunguje...mám ho mesiac aj niečo....potrebujem pomoc,dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  22. zdravim, pocas dazda navlhol, nefunguje podsvietenie. Reklamaciu pravdepodobne neuznaju. Za kolko to viete spravit?

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Prosim do komentárov píšte aj svoj mail kde vás môžeme kontaktovať späť !! Ďakujeme.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. zdravim, pocas dazda navlhol, nefunguje iba podsvietenie, inak funguje vsetko ok. Reklamaciu pravdepodobne neuznaju. Za kolko to viete spravit?
    ozvite sa mi na 09050627065 lebo info@petersimonik.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. treba vymenit display...cca 50 euro...podotykam ze pouzivame original nahradné ciely vyrobené spolocnostou APPLE...takze nie su to ziadne lacne cinske kopie ale originaly ako sa pouzivaju pri vyrobe real iphonov...

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Dobrý deň, v auguste som si kúpila Iphone4, fungoval super - do teraz! Stále častejšie sa mi stáva, že je telefón nedostupný, nemá sa mi dovolať a ani ja nemôžem volať - napriek tomu, že signál mám. Čo to môže byť?
    Ďakujem gastanocka@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Dobrý deň,stalo sa mi že moj iphone spadol na zem a od vtedy mi nejde zapnúť,iba keď ho dám na nabíjačku sa mi ukáže apple logo na 5 sekúnd a vypne sa.
    Ďakujem jaguar96@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dobry den, ja mam problem s iPhone 3G. najprv prestal nabijat cez USB a samozrejme aj komunikovat s iTunes. neskor uz nenabijal ani cez nabijacku. zial reklamaciu mi zamietli, a ako to uz u PPI-ETC chodi, aj mne odporucili vymenu SWAP modulu - co je hovadina. rad by som ho dal dohromady aj na svoje naklady. dakujem
    casperko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj....mam problem s iPhonom 4 ! Bolo to raz jedneho dna kde bol den ako vsetky ostatne a zrazu v skole mi trocha zamrzol....tak 3 sekundy.....nechal som to tak sice mi to v zivote nespravil tak som to uz viac neriešil......ale tak za 45 min. som ze ho vytiahnem a zrazu uplne hluchy....na obrazovke tma.....nereaguje na nabijačku,,,,,ani na PC kabel.....uplne ako keby bola beteria odpojena......podotykam je uplne novy...nevedel by mi niekto prosim poradit ?? Velmi DAKUJEM :))

    OdpovedaťOdstrániť
  30. to som ja k tomu poslednemu iPhonu 4... :D misho295@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Dobrý večer,

    mám iphone 3G 16GB, nefunguje na ňom tlačidlo homebuton, v telefóne v
    nastaveniach som dal položku zmazať všetok obsah a odvtedy sa telefón
    nezapne nenabehne len naskočí čierna obrazovka a je tam to jabĺčko
    biele a pod ním ten krúžok kde prebehujú tie paličky čo signalizuje že načítava ale nič sa nedeje takto to ide
    dokola, potrebujem sa dáko dostať do DFU modu len keď nefunguje
    homebuton tak si neviem poradiť....


    Ďakujem za každú radu s pozdravom
    rockgymsk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Dobry den,
    iphone mi preslo auto.. ano je neuveritelne, ze prezil ,bol totiz v obale. ma "iba" komplet prasknutu obrazovku,.. Zvoni, aj smsky prijima, tlacitko hlasitosti funguje.. Tlacitko v strede neviem, aj vrchne tlacitko funguje. Nabija, i tunes synchronizuje..*Chcela by som sa opytat, ci staci vymenit display v tomto pripade..
    Dakujem -> natjinqa@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Dobrý den.
    mam problem z iphonom 3gs a stráca signál počas hovoru.
    Ďakujem jzvac@zmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  34. dobry den kto by mi vedel poradit ako to ked som iPhone pripajal s iTunes cez pc kabel a teraz ho nejde zapnut, teda nevie sa vratit do normal menu.....pokusal som ho restartovat a vypinat ale nejde to.....

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dobrý večer, môj Iphone 3G čľupol do WC a asi sa utopil. Dá sa stým niečo urobiť a koľko by to stálo? Ďakujem.
    Bobor,13440@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Dobrý den. Mam proble moj Iphone 3g nejde zapnut ani pripojit na usb! KEd ho dám na nabijačku ukaze mi usb ktore smeruje na cd z notou.Nič viec nerobi.Problem co spôsobilo tuto situaciu neviem. Dakujem saxo888@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Dobry den ,chcel by som sa informovat ci opravujete nieco take ako nahratie softveru .Chcel som si nahrat novy softver a mi to zablokovalo uplne mobil teraz sa da iba nudzove volanie a na display pise ziadna sim karta aj zobrazuje kabel k pripojeniu pc aj iTunes ,,, aj IMEI ..Ja nemam stym ziadne skusenosti preto by som rad vyhladal odbornu pomoc ak by sa to dalo odblokovat zaslal by som vam moj MT ..Dakujem S pozdravom Filip ...www.dzivak.filip@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. mam iphone 3g 8gb padol mi na oslave na zem prasklo sklicko nad displayom ,pukance dobre :D ale isiel ,display nevyzera byt poskodeny zablokoval som ho no ked som ho neskor vybral z vrecka bol vypnuty a nesiel zapnut Bruno160@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ano daju sa opravit aj lahke vytopene iphony...nahravame aj software podla zelania...dalej individualne pripady riesime na telefone 0915950639...niekedy je tazko povedat co telefoniku je pokial sa nepozriem dovnutra...

    problemy so stratou signalu su na iphonoch sposobene na 95 % vadou gsm chipu...a su v nasich koncinach neopravitelne...viem ze nieaky ludia to prepaluju v britanii...ale neviem ci je to 100% tak preto nepripajam kontakt...

    a este jedna vec...niekedy sa stane ze Vas iphone nereaguje vobec...staci ak nam ho prinesiete alebo poslete a mi Vám ho bezplatne diagnostikujeme...

    S pozdravom Vlado a Maroš

    OdpovedaťOdstrániť
  40. caute,, dostal som mobil z nazvom Phone nieje to Iphone ale vizera tak, funkcie ma tie iste,, vcera vecer som si stiahol film, ked som ho vecer pozeral tak mi vipol lebo sa mi vibila bateria,, dal som ho nabijat a odvtedy ked je napojeny na nabijacku tak len obrazovka blika ale mobil sa nechce zapnut,, prosim poradte mi co mam robit,, Dakujem informujte ma but tu alebo na email 19dado97@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Zdravim, mam problem na iphone 3g s home tlacitkom, funguje, ale treba ho stlacit dost silno aby reagovalo. Dala by sa to nejak opravit? A kolko by vysla oprava aj s nahradnym dielom
    Kontaktujte ma na ferderikoo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  42. dobry mam problems mojim 3Gckom :( neviem precoale ked je zima zvykne sa mi od zimi vypnut a ked ho pripojim na kabel vypise mi ze je v DFU modu email hatalik@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Dobry den mam problem s iphone 3G nechce sa mi zapnut a nereaguje vobec na nic poradte co stym je dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Ahoj,

    iphone3gs mi stráca signál, pár minut ho má a potom zase stratí, nikto mi nevie zavolať aj keď mám signál hlási im že som nedostupný, ja tiež neviem volať, ale mne nehovori nič, len potichu vytáča.

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Vo vašom prípade som presvedčení, že Vám odisiel GSM chip na signal, ktorý je na matičnej doske...my to neopravujeme...lebo treba vypajkovavat cely chip z dosky a nahradit to funkcným chipikom...

    v ostatným prípadoch pri iných opravach volajte 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  46. dobry den, mam iphone 3G, vsetko na nom ide ako ma len ked ho zamknem alebo sa sam uspi po minutke ako mam nadstavene,sa po CCA 20 sedundach vypne,ked stalcim home tlacitko zapne sa a ukaze jablcko,,,chvilu ho startuje a potom ide dalej,,

    kraic.michal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Dobry den. Potreboval by som poradit. Rozoberal som svoj iphone 3G, v ktorom som menil bateriu a tiez cely flex lebo nefungovalo Power tlacitko. Po poskladani problem vyrieseny, avsak nastal dalsi. Mam hluche sluchatko ked telefonujem. Hovor mozem uskutocnit, len na hlasity odposluch, lebo nikoho nepocujem. Taktiez telefon nezvoni iba vybruje. Kde by mohol byt problem?

    OdpovedaťOdstrániť
  48. pardon za hrubku vibruje...

    OdpovedaťOdstrániť
  49. no podla Vášeho popisu to vyzera na flex č.3, ktorý ma za úlohu prenášať zvukový signál do vrchného posluchacieho reproduktoru...a mozno ste ho len zle zapojili...a ten zvuk vyzera na spodný dock...kde je zabudovaný spodný reproduktor...pravdepodobne by ho trebalo tiez vymenit...u nas celková cena aj s pracou vyjde do 50 euro mozno aj menej zavisi od rozsahu poskodenia...v pripade zaujmu volajte na 0915950639

    Vladimir

    OdpovedaťOdstrániť
  50. No to asi bude tym, ze ten flex č. 3 sa mi nedarilo dosunut uplne na doraz. Tak asi tam bude chyba. No len dufam, ze ten flex som neposkodil. Da sa to vymenit v pripade potreby?
    A to zvonenie som vyriesil, moja chyba nevsimol som si, ze som prepol na vibrovanie :-)))
    Vdaka za info.

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Donrý deň,

    Mám taký problém s Iphonom 3GS:

    Na mieste kde je zobrazený operátor, keď na to pritlačím, tam mi vypadne signál SIM karty. Stáva sa to aj pri ortasoch, keď ho nosím napr. vo vrecku, tak občas vypadne SIM signál. Potom je potrebné buď odblokovať kartu - zadať PIN alebo reštartovat Iphone.
    neviete mi poradiť co by s tým mohlo byť a čo by stála oprava?

    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Dobry den.mam 3G po pade boli na nom vidiet len pasiky ale inak telefon ide aj v itunes.kupil osm cely vrchny set aj s displejom .. ale ked ho namontujem tak telefon sice pipa ked ho pripojim k pc aj vibruje aj komunikuje ale nevidim nic ako keby bol displej vypnuty..skusal som uz 2 displeje rovnaky vysledok .. neviete poradit kde bude este chyba ? chcel som skusit aj DFU ale ani to mi neslo asi ma ifon bloknutu klavesnicu tak nereaguje ani na power + home button
    lubos.beno84@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Zdravím, mám iPhone 3G 8GB a pred časom som prvý raz robil update softwaru ( na 4.2.1), robilo sa to dosť dlho a keď sa to dokončilo zistil som, že mi nefunguje wifi ( pred tým šlo bez problémov). Nájde sieť a aj sa normálne pripojí ale keď chcem spustiť prehliadač alebo niečo na čo potrebujem wifi tak mi vyhodí, že nemám prístup k internetu, ale pritom mi v hornej časti zobrazuje ikonu, ktorá znázorňuje pripojenie na wifi. Okrem toho mi ten update vymazal celú pamäť so všetkými aplikáciami.
    Vie mi niekto pomôcť ako spojazdniť to wifi ?

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Zdravím mam iPhone 3g 8GB jail break firmware 4.1. a strašne mi seka a neviem čo s tym poradte dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  55. dobrý ďen ,
    Mám Iphone 3G 8GB . Jedneho dna po škole som ponahlal domov a narazil som s nohou do lavice samozrejme som mal vo vrecku iphone . nastastie som ho trafil zadnou častou nie displeyom. od vtedy ked ho zapnem na displeji ukáže že je pripojený k Itunes a to je asi tak všetko čo dokáže v itunes napisalo že je moj iphone v Recovery mode ale ked som ho chcel dať restore tesne pred inštaláciou do Iphone napísalo error (23) a takto to pokračuje stále dookola . aká súčiastka je pokazená a kolko by to stálo ? ďakujem kkkjjj@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  56. dobry,chcem sa spytat mam iphone a 16gb a neide mi sluchadlo,kolko by stala oprava,dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Dobry vecer, mam iphone 3gs, nejde mi zapnut, resp zapnut ide, zasvieti mi apple jablcko asi na 10 sekund a potom sa znovu vypne. Skusil som vymenit baterku za novu, no nepomohlo.
    Vedeli by ste mi poradit co s tym, prip. cena za opravu?
    Dakujem.
    Mail:
    vilizemes@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. moj email je ver4rs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. dobry den mam iphone a pri stlaceny plastu nad dysplejom mobil samovol ne prida hlasitost do plusu alebon sa zablokuje popripade naskoci dysplej na vypnutie inac vsetko funguje.

    OdpovedaťOdstrániť
  60. zdravim moj iphone z casu na cas blbe a to tak ze stalcim tlacidko ako by som ho isiel odblokovat a displej zasviet len na bielo a nic sa neda robit viete mi poradit co je s nim ???

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Zdravím,
    mám iphone 4 a nejak nereaguje na všetky dotyky...lepšie povedané nereagujú vždy tie isté miesta...napr. mi nejde napísať správu.... mám na ňom ochrannú fóliu...môže to byť tým? ak nie, čo môžem spraviť?

    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Dobrý večer dnes mi iphone 3G 8 gb spadol v škole asi s 40 cm výšky mal som aj gumený obal.. a len zrazu začal blikat display a potom bol uz len sivy a mal samé čiarky ako čiarový kód a kedd s ním potrasiem niečo tam hrká neviete čo to môže byť? ďakujem tkurylla@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Dobrý Deň dnes ked som šiel pustit hudbu cez i phone take mi ju nešlo prehrát cez i phone iba ked som dal sluchadla a ešte ked mi dakdo volá tak mi zvoni i phone ale ke´d zodvihnem tak nič nepočujem iba kéd dam na reproduktor tak počujem prosím poradte . Ďakujem. matko.maruska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Dobry den mam iphone 3G a je tam taky problem ze neviem nikomu zavolat len my to pipa nic ine ale mne sa vie kazdy dovolat aj hovori viem prijimat aj smsky viem posielat aj prijimat a neviem co stym.. Dakujem.
    l.uiges1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Mám iphone 3g a celu dobu používania s nim neboli problémy a akurát terás som mal ho úplne nabitý vôbec nič sa na ňom nedialo a posledne čo som robil som telefonoval. Po skončení telefonátu som ho klasicky zablokoval a dal do vrecka a o necelých 10 minút keď som ho chcel použivať vôbec nereagoval. Myslím vôbec sa nezapol. Žiadna odozva ani nič podobne. Najprv som si myslel že je chyba v obrazovke ale to nemôže byt lebo keď prepínam že či vypnúť alebo zapnúť zvuky tak ani nevibruje. Telefón je total mŕtvy ani PC nesignalizuje že je pripojený. Č mam s tým robiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Dobrý deň, mam iphone 4 a mám s ním taký problém, že sa mi z ničoho nič dnes sám vypol aj keď som mal ešte 30% batérie a nejde mi ho znova zapnúť ani mi neukazuje keď by ho nabíjalo a ani mi ho nechce pripojiť k iTunes, proste je vôbec nejde, čo sa dá s tým robiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, mne sa tiež stala podobná situácia nešiel sa zapnúť celý týžde a potom z ničoho nič sa sam zapol a ide dodnes..

      Odstrániť
  67. Dobrý deň Neviem čo mám s mobilom myslela som si že to je chyba v nabijačke tak som si kupila novú lenže ani tá mi nenabijala moj I phone 4 skusila som si ho este nabit v tej starej ked zatlacim na koniec nabijacky tak mi ho nabija .. Tak teraz neviem ci je problem v nabijacke alebo v mobile kedze som si kupila aj tu novu nabijacku a nenabija mi to

    OdpovedaťOdstrániť