utorok 9. marca 2010

VASE OTAZKY = FAQ

SEM PRIDAVAJTE VASE OTAZKY AKO KOMENTARE ......

15 komentárov:

  1. nazdar mozem sa spytat opravujete aj 3GS?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. záleží na tom čo si prajete opraviť

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano opravujeme vsetky iphone 3G 3GS...dolezite je nam ich priniest na prokopa velkeho 41, Bratislava...zavolajte mi na 0915950639 a dohodneme sa na dalsom postupe...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dnes som to tam cele pobehal a nic som nenasiel.... povedzte mi prosim aspon predbeznu cenu zrejme LCD digitizer touchscreen a home button kolko by to dokopy stalo s vymenou

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zdravim,

    cena by bola okolo 70 euro dokopy...

    co keby sme si zavolali...?

    0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chcem sa len podakovat za skvelu pracu pri oprave i-phonu, takisto aj s velmi rychlim vybavenim, vrelo odporucam vsetkym 1* dva palce hore :) SuperPeter

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zdravim. chcem sa spytat ci predavate sklicko na iphone aj bez dotykovej plochy. Mam ho prasknute ale dotykova plocha funguje.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nie nepredavame...musite si kupit jeden diel...to je sklo aj dotykova plocha /digitizer/, tieto dve plochy su navzajom pevne zlisovane a neoddelitelne takze je nutne zakupit si nové sklo s digitizerom, ktore stoji cca...50 euro

    blizsie info na cisle 0915950639

    alebo email: objednavky.opravy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zdravim, opravujete aj iphone 4? co by stala vymena prednehho skla, je na nom maly skrabanec, inak funguje. Pripadne oprava mikrofonu?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. chcela by som sa spýtat či sa da z iphonu3g poslat obrazok na iny iphone..ak ano ako?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobry den. Mam problem s iPhome 4. Pri telefonovani ma druha strana nepocuje a pri hovore mi to velmi neprijemne praska. Ale ak telefonujem cez internet cez aplikaciu skype je vsetko O.K. Cize mikrofon aj reproduktor je v poriadku. Softver som prehadzoval ale nepomohlo. Co by mohlo pomoct? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobry den. Vcera sa mi rozbilo predne sklicko na iphone4. Opravuje niekto aj iphone4 alebo zatial len iphone3. Surne
    Dakujem
    rruuddoo@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobrý den,
    opravujeme a servisujeme aj iphone 4 predne sklo ale kedze je to jeden kus spojeny lepidlom s displayom,
    servis je trochu drahsí a zdlhavý,
    je nutné vymenit celý predný panel...komplet oprava stoji 150 euro...
    volajte 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobry den...kolko by stala vymena zadného sklíčka na iphone 4???a kde sa to dá spravit?dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobry vecer,

    vymena zadneho krytu pre iphone 4 4S stoji 30 EUR, vieme ich menit na pockanie v ramci Ba, pr vymenu predneho skla (predneho skla) potrebujeme hodinku a stoji fantasticku bezkonkurencnu cenu 80 EUR...Prosim zavolajte mi predtym na moj mobil:

    0915 950 639

    S pozdravom

    Vladimir

    OdpovedaťOdstrániť