utorok 2. augusta 2011

Čo stojí oprava iphone 4

UPOZORNENIE: OPRAVUJEME iPhone 4, 4S, 3G, 3GS a taktiež iné služby. Na akutálne píšte mail, telefonujte na kontakt vpravo.

Prasklo Vám sklíčko alebo prestal reagovať na dotyky alebo sa Vám pokazil displej ?
Keď sa začal predávať na Slovensku Iphone 3G tak bol dosť predražený kvôli neskorším opravám v servisoch.
V tom čase sa ešte nebolo dohodnuté kde sa budú opravovať Iphony 3G a neskôr sa dohodlo, že servis bude z velkej časti realizovaný v hlavnom meste Bratislave. Tam by sa mali ocitnúť takmer všetky Iphony 3G s chybami.
Čo keď Vám spadne Iphone 3G/3GS ?
Toto je veľmi dobre vyriešené.
Práve v tomto okamihu keď Vám spadne tak Vám končí záruka. Takže ak chcete zrealizovať opravu Vášho Iphonu tak celú opravu si musíte platiť sám
Teraz niečo o cenách:
1. Máte rozbité len sklíčko
Na internete si objednáte náhradné sklíčko na Iphone za menej ako 33 Eur (1000 SK) ! V tomto prípade ale musíte nájsť niekoho kto Vám to urobí. Oprava je dosť technicky náročná. Obvykle za menej ako 66 Eur.
V tomto prípade sa Vám lepšie oplatí druhá voľba.
Takže 33EUR +max 66Eur = 99 EUR (3000 Sk)
Keď to dáte svojmu operátorovi tak to pošle do Bratislavy do servisu kde Vám započítaju poštovné plus skladnosť po oprave, opravu , diely , a ešte k tomu aj prácu.
Čo Vás približne výjde okolo 132 - 200 Eur (4000- 6000 Sk)

Objednajte si od nás nejaký náhradný diel a dostanete opravu zadarmo !!
Sklíčko normálne nepredávame, ale ak by ste ho chceli tak napíšte alebo zavoljte a my Vám ho predáme za veľmi dobrú cenu.
Opravy len sklíčka nerobíme kvoli technicekj náročnosti a tiež kvoli tomu, že je 98% pravdepodobnosť, že sa Vám pokazí dotyková plocha. Keď sa Vám vyskytne táto chyba tak robíme opravu nižšie cena vyjde približne rovnako.
2. Máte rozbité sklíčko a nereaguje na dotyky !
Na internete si objednáte sklíčko spolu s digitalizérom (dotyková vrstva) do 100 Eur .
Keď si kúpite náhradný diel u nás tak máte opravu zadarmo. Napíšte alebo zavolajte a my Vám to opravíme zadarmo /ak si objednáte nahradný diel od nás/.
T.c : 0915950639 ( orange ) alebo 0902226267 ( t-mobile)

Email: objednavky.opravy@gmail.com
Rekapitulácia:

46 Eur ( Náhradný diel ) + 0 Eur ( oprava zadarmo ) = 46 Eur

Keď to zoberete k operátorovi tak Vám povedia, že Vám záruka skončila a celú opravu si budete musieť hradiť sám. Obvykle nevedia dopredu kolo to bude stáť.
Zaúčtujú si poštovné, skladné po oprave, zakúpené diely, prácu, a ďalšie bohvie aké veci.
Dokopy Vás to výjde približne
265 Eur (8000 Sk) --- ušetríte 83 % !!!!

Čo keď v porovnaní predchádzajúcou sumou aj polovica !!

45 komentárov:

  1. zdravim
    vedeli by ste mi poratit ze display mi nereaguje na dotyk asi tak 1 cm z lavej strany...da sa to nejako opravit ci potrebujem vymenit cele predne sklicko aj s digitalizerom ?
    vopred dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry den mail ste nenapisali takze Vam odpovedam na Vas komentar. Bohuzial ako ja viem tak treba vymenit cely digitalizer a ked digitalizer tak i sklicko. display Vam ostane ak je problem len v ovladani Iphonu 3g takze staci si kupit len sklicko s digitalizerom. A maloby Vam to reagovat na dotyky. Ked mate este nejake otazky alebo by ste si chceli objednat tieto diely tak mi napiste prosim do komentara aj Vasu mailovu adresu . Nebojte sa vasu mailovu adresu tu nezverejnim.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobrý deň,
    mám rozbitý displej, ale dotyková plocha reaguje, funguje. Čo s tým? Koľko by ma to stálo? Kto by mi ho opravil.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o opravu sa nebojte tu vam urobime zadarmo !! ak si objednate nejaky nahradny diel .. pre vas by bol asi najvhodnejsi sklicko s digitalizerom .. ale urcite sa Vam coskoro ozve odbornik na tuto temu ..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdravim vsetkych iPhone opravarov !!!

    Prosim nepridavajte sem komentare, v ktorych uverejnujete svoje sluzby. Taketo komentare nebudu zverejnene, lebo by som si skodil sam sebe :)).
    Samozrejme radit mozete to budem len rad !!

    Ale keby ste sa chceli podielat a opravovat nejake veci na iPhone tak mi napiste na mail : maros1804@gmail.com alebo tu jednoduchonapiste do komentara vas email a ja Vam poslem mail. Nejako sa dohodneme.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpoved na komentar :
    -----------------------------
    dobrý deň,
    mám rozbitý displej, ale dotyková plocha reaguje, funguje. Čo s tým? Koľko by ma to stálo? Kto by mi ho opravil.
    Nedeľa, 2009, november 1 13:07
    ------------------------------------

    dobry den treba vam vymenit predny panel cize sklicko s digitalizerom. tento nahradny diel stoji 45€ a ked si od nas kupite tento nahradny diel tak Vam dame opravu zadarmo.

    Ak mate zaujem o opravu, nahradny diel alebo obidve tak prosim napiste na mail : objednavky.opravy@gmail.com . tam mozeme diskutovat dale a dohodnut sa na ostatnych veciach.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý Den mám problém s načítaním sim karty do Iphonu 3G ked dam sim kartu na zasuvac do iphonu a zasuniem ho dovnutra tak piše že NO SIM a ked zatlačím na zasuvac tak sem tam simka naskoči...neviem čo stym robit ani co je to za problem.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobry den mam rozbite predne skolo ale dotykova plocha ide. Nejde sluchadlo a otrhnute tlacidko. Viete mi spravit cenu a opravyt?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zdravim cenu urobit vieme ale az po bezplatnom diagnostikovani...mohlo by to byt od 50 do 80 euro max...zavisi od poskodenia...kazdopadne mi zavolajte na 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahojte kcem sa spitat co stoji displej do iphone 2g 8g v jednom rohu mam malu prasklinu ale skoro ani nevidiet ako vlasok bitam bol dotik zetko funguje mail lv_hiphop@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 2G iphony neopravujeme...ostatne ano...

    ak mate nieaky problem zavolajte na 0915950639

    s pozdravom

    Vas iphone servis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobry deň chcel by som sa opytať kamarat ma Iphone 3G a chce mi ho dať len mu nefunguje Matična doska kolko by stala jej vymena či aj bez nej funguje ako MP3 prehravač? Vopred ďakujem za odpoveď.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobry deň chcel by som sa opytať čo by stala matična doska aj opravou na Iphone 3G 16GB Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  14. dobry den,chcela by som sa opytat co by stala oprava:po pade na zem mi nejde displey,mam prasknute sklicko,nejde mi vibracia,mikrofon a ani to vrchne "blokovacie" tlacitko.dala by sa urobit cena?dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobrý den,
    vieme sa na to pozriet...staci ak nam telefon poslete alebo zavolate na 0915950639

    Vlado

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dobrý den mám problem s Iphonom 3G, spadol mi na zem a odletelo celé predné sklíčko a dotyk nefunguje.
    Potreboval by som vedieť približnú cenu tejto opravy, či sa mi neoplatí rovno nový :) dikes:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dobry den padol mi na zem iPhone a po pade sa mi pokazilo tlacitko na tichy rezim co je hore v lavo.je uplne na Volno same sa mi hybe co by stala oprava prosim vas

    OdpovedaťOdstrániť
  18. viete vymenit aj sklicko na iphone4?

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ano ale je to velmi narocne...prosim kontaktujte ma na 0915950639 dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Zdravím. Môj iphone 3G mi vypadol na cestu a prešlo po ňom auto. Pravdepodobne si to odniesol len displej so slklíčkom, lebo telefón mi zvoní, displej svieti na bielo. Inak sa funkcie nedajú zistiť bez displeja. Oprava by mala výsť na cca 132 € sklíčko + home butt. + display. Opravili by ste to za tú cenu a dá sa stornovať oprava ak by porucha bola väčšia ?

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Dobrý den,
    ano oprava stoji 130 euro...kedze si nemozeme byt isty ci tam nieco nie je poskodene viacej...
    robime to cez diagnostický program...potom vieme nahodit prislusné diely...ak telefon náhodou nefunguje spravne vieme sa dohodnut na spatnom odkupeni resp. zrusení celej opravy...

    prosim kontaktujte ma na mojom tel: 0915950639

    Pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Možem sa spytat, iphone funguje,ale prestal sa nabijat a odvtedy nereaguje vobec na nabijacku takže vybyty je mi uplne zbytocny, viete mi poradit ? Ď. m.sadovska@gmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. moj mail nebol m.sadovska@gmail.com ale 2-lollipop-2@azet.sk Ď. pardon

    OdpovedaťOdstrániť
  24. šefe drbol mi iphone 4 na zem sklíčko je krásne rozbité ale plocha funguje čo bý stála oprava a čo by sa malo meniť

    ako rýchlo sa to da spraviť

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Takze upozornenie pre vsetkych pouzivatelov iphone 4 16 či 32 gb... vzhladom na skutocnost ze predne sklo sa neda oddelit od displeja, lebo je nalepené, cena za náhradny diel (komplet cely predny panel aj s pracou) je 150 euro...mozno to po novom roku klesne z dôvodu znizenia ceny u dodávatela...vsetky opravy a servis iphonov volajte na 0915950639

    Dakujem a vsetkych Vás pozdravujem

    Vlado

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Dobrý deň prajem potrebujem súrne opraviť iphone 3g padol mi na roh a nejde mi takzvane blokovacie tlačidlo mam pocit že bude iba posunutý lebo keď stlačím roh displeji tak sa mi to zamkne ale bojím sa že ten displej mi praskne prosím o odpovedať. kľudne aj mailom jakub.schlez@efect.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Dobry den mam problem telefo funguje ale nejde mi repracik pri hovorie pravdepodobne bude asi zly kontakt kablika š.3 ktory je spolu s dalsimi dvomi na display skusal som to park krat davat nazad no neuspesne kolko by ma stala oprava ?dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. zdravim vas,
    vcera mi spadol Iphone4 na zem. Od vtedy, ked zapnem hlavnu kameru v spodnej casti obrazovky mam malu ciernu bodku. Displej je ale v poriadku. Problem bude iba s optikou. No ked som sa na nu pozrel podrobne, ziaden skrabanec som tam nevide. Pripada mi to tak ako keby sa z vnutra dostalo do iphonu zrniecko prachu... je to podla vas mozne? alebo co to moze byt? velmi pekne dakujem za skoru odpoved
    samuellosamko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dobrý deň mám takýto problém: neide mi zapnúť iPhone. skúšal som už držať obe tlačítka naraz aj to držať dlhšie a nič. Mám ho rozobraný a kontakt od displeia prilieha( display je nový, prvý krát sa mi v poriadku zapol, normálne som ho vypol a odvtedy už neide zapnúť. Vedeli by ste mi poradiť takto na diaľku alebo to treba dať na diagnostiku?

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Dobrý den,

    chcel by som podotknut, že taketo prípady treba doniesť priamo k nám...v tých lahších prípadoch stačí vymenit spodný dock assembly alebo sa pohrat s kontaktami na maticnej doske...v tom horsom pripade ide o poskodenie maticnej dosky a je nutná vymena...kazdopadne vzdy sa treba na to pozriet odborným okom a nerozoberat iphony ako napr. detské hračky či rádio, kedže plno zákaznikov si myslí že to vedia opravit "samostatne"...diagnostika je zdarma takze vsetkých potenciálnych záujemcov pozývam na bezplatnú "kontrolu" na Ulici Prokopa Velkeho 41 (oblast Horský park) tu v Bratislave a následný možný servis Vaších iphonov...Prajem pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Dobry den chcem sa opytat kolko by stala vymena zadneh krytu na Iphone 3GS kedze mam na nom prasknuty kryt a chcel by som tam original cierny, aka by tam bola cena aj s vymenou?

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Dobrý den,
    vymena zadneho krytu na iphone 3GS stoji 50 euro...aj s krytom a pracou...v pripade zaujmu volajte 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Dobrý deň! Koľko stojí výmena zadného skla na iPhone4? A ako dlho trvá oprava? Nie som z Bratislavy, dá sa to urobiť na počkanie? Ďakujem za odpoveď!

    OdpovedaťOdstrániť
  34. kupujem si od kamarata iphone 3G za 80€...lenze nefunguje horne power tlacitko a plus je tam rozbity displej, ktory ale bezproblemovo reaguje na vsetky dotiky. Chcel by som sa opytat, ci sa mi tato kupa oplati a kolko by ma asi vysli opravy tichto dvoch poruch. Dakujem krasne za radu :) Richard

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dobry den
    chcela by som sa spytat ze ked mi nejde tlacitko tak kolko by to asi stalo ta oprava abo daco

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Dobry den,kolko stoji samotna vymena zadneho krytu?(kryt mam kupeny)dakujem.Igor

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Dobrý deň, sestre spadol iphone 3G do vody a nefunguje...je ešte nejaká nádej na opravu? Prosím, odpíšte mi na stambers@gmail.com
    ďakujem..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. dobrý chcem sa opytat, čoby stala oprava mierne zateceneho iphonu4, vyjadrenie k reklamácii bola výmena swap modulu, bolo by to mozne dat opraviť aj u vás? ak áno cca cena by bola? ďakujem za odpoveď

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Prosim vsetkych iphone utopencov aby ma individualne kontaktovali na tel: 0915950639

    Vrela Vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
  40. dobry den..chcem sa opitat ci robite opravi wifi... jedna sa mi o iphone 3g 8g ....vobec nenajde ziadnu wifi... da sa s tym nieco ?

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Dobrý deň, spadol mi iPhone 3G. Rozbilo sa sklo ale na dotyk funguje. Koľko by stála oprava ak:
    Sklo mám len ho treba vymeniť ?
    Keď si ho kúpim od Vás ?
    Posím ozvite sa na mail roskoa@gymbosak.sk.. ďiky

    OdpovedaťOdstrániť
  42. dobrý den!.....kolko by stála oprava zadného sklíčka na iphone 4 ?a kde ssa to dá spraviť?dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Oprava zadného skla na iphone 4 stojí 40 eur (diel a práca), opravy vykonávame na internáte Horský park, prosím volajte mi na 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Dobre den kolko by asi stalo podsvietenie lebo iphone mi nesvieti? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Dobry den, pri nefunkcnom podsvieteni je nutne menit cely display nie iba podsvietenie, takze potrebujete nove Lcd,

    original Lcd pre iphone 3g alebo 3gs stoji 55 eur...

    vsetci mi prosim volajte na 0915950639

    a pozor zmena!!!

    Office mame nie na Horskom parku ale na Kramaroch, na Bardosovej 17...

    V mene spolocnosti KOPDEAL, s.r.o.

    Vladimir Kopalko

    OdpovedaťOdstrániť