utorok 1. septembra 2009

Máte zablokovaný Iphone 3G ? Nevadí !

Máte zablokovaný Iphone 3G ? Nevadí !

Pri odblokovani sa jedná o softvérové odomknutie iPhone 3G pre použitie s akoukoľvek GSM SIM kartou operátora.

Pokiaľ chcete aby som Vam odblokoval Iphone 3G musíte mať Jailbreaknuty iPhone a musíte mať 02.28.00 baseband (modem firmware). To znamená, že musíte mať v iPhone firmware 2.2. Ak ste použili PwnageTool pre aktualizáciu z 2.1 na 2.2, mali by ste mi to oznamit, aby som vedel upravit postup podla nasledovnej skutocnosti.

Ak máte záujem o odblokovanie tak napíšte na email : objednavky.opravy@gmail.com

alebo volajte na mobil t.c .:
0915950639 (orange) alebo 0902226267 ( t-mobile)

Odblokovanie stoji : 15 az 25 Eur. Presna suma sa upresni ked napisete mail alebo zatelefonujete.

2 komentáre:

  1. chcela by som sa spytat,ze ak mam uz davnejsie JB-nuty iphone (3g 8gb) a chcem ho cez itunes updatnu na verziu 4.0 (teraz mám 3.1.2) tak sa mi iphone zablokuje,dá sa stym potom niečo spravit,treba ho odznova JBknut????

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj,ja by som sa chcela spytat ci viete odblokovat iphone 3gs s najnovsim softverom. telefon este nebol pouzivany, bol kupeny cez internet a je zablokovany na anglicky orange. ak viete poprosim aj cenu. dakujem

    OdpovedaťOdstrániť